iceland2018.reismee.nl

Reisdagske met bestemming Reykjavik

We hebben een beetje pech gehad met ons vliegmachien bij het opstijgen.  Dat ding reed terug naar de gate om op een technieker te wachten want er was iets mis maar de piloot wist niet goed wat.  Het stonk ook ferm naar kerosine en we hebben opnieuw moeten tanken, dus er zal wel ergens een lekske geweest zijn.  Uiteraard zullen wij, gewone leken en stervelingen, dat nooit weten.  Dus dik twee uur later stegen we op, niks aan de hand ‘... Aan de luchthaven in Keflavik gingen we dan ons autoke ophalen, en uiteraard stonden we eerst bij de verkeerde verhuurder.  We zijn 3 kwezels bijeen soms, dat belooft, haha.  Anyway, we hebben een witte Duster met een vrij hoog pooiergehalte en ne kapotte gps, maar het karreke bolt goed.  50 km verder waren we al in Reykjavik, de meest noordelijk gelegen hoofdstad van Europa, en dat is te merken aan de knabbelende kou.  Zalig om na die hitte in ons eigen apenland nog eens een fleeceke te kunnen aandoen!  We zijn dan iets gaan eten en uiteraard ook drinken, hebben wat rondgetaffeld en nu is kaars uit.  Morgen begint het echte werk: de golden circle met alles erop en eraan.  Wordt vervolgd.  Maf ze.

Nathalie

Op dat vliegtuig kroop ik al niet meer maar hey wie ben ik?geniet er volop van met u drietjes...zorg voor mekander (als dat maar goed afloopt?)groetjes nathalie xxx

Jorg en Ilse

Geniet ervan ... de pech die er nu was maakt plaats voor kristallen en sterretjes
Veel plezier en Dave trip
Xxxxx

Rita Swinnen

Hey motjes, vergeet de slechte start van jullie reis maar snel en geniet van al het moois op jullie rondreis. Den Duster zal je wel niet in de steek laten ( hoop ik toch) Have fun en ik zie jullie graag dus voorzichtig op de baan hé. ?

willianne stevens

Have fun