iceland2018.reismee.nl

De cirkel is rond!

Laatste dag on the road op weg naar Reykjavik, en het was te merken: we hebben niet meer meegebruld met schlagers of melige countrysongs. Het was een beetje stiller in de auto dan anders. We hebben zo ongelooflijk genoten van de uitgestrekte openheid en stilte en de woeste maar gevarieerde natuurpracht en we zijn zo tot rust gekomen in het kopke dat het een beetje pijn doet dit al los te moeten laten. Uiteraard missen we bepaalde mensen en dieren van thuis en we gaan heel blij zijn hen terug te zien, maar we beseffen maar al te goed dat we snel weer terecht gaan komen in de dagelijse sleur - waar op zich niks mis mee is, want we mogen ni klagen - maar ook in die hectische pietluttigheden en negatieve bullshit van vele mensen. Als ge moederziel alleen in the middle of nowhere tussen vulkanen, gletsjers en zee zen ligt te wezen, relativeert ge nog meer dan anders. Reizen maakt een mens rijker en we hebben van dit prachtige land weer heel wat meegenomen dat we nooit zullen vergeten. Met andere woorden: het was een zalige reis en we will be back! Thanks, motjes, het was heerlijk en onvergetelijk!

Swinnen rita

Super dat jullie zo genoten hebben. Volgende keer ga ik mee, jullie hebben me een fantastisch voorproefje gegeven en bedankt voor de mooie foto's en sublieme verslaggeving!

Lieve Vandersteegen

Ik heb erg genoten van de verslagen en mooie foto's van jullie reis .Cynthia zal veel te vertellen hebben . Goeie thuiskomst .

Birgit

Jammer dat het gedaan is....ik ga de verhaalkes missen. Was echt top! Een beetje meereizen.

Brigitte

Prachtige reis de volgende keer ga ik mee

Caroline

Bedankt voor de foto's en de leuke verhalen en natuurlijk de beschouwingen zoals alleen Sally ze kan maken: recht uit het hart?

Lea Vanschoenwinkel

Jullie hebben ons mee laten genieten met je prachtige verhalen en mooie foto's. Je kon je echt in leven in jullie avonturen. Je bent er in geslaagd een echt reisverhaal te schrijven dat je kan volgen zonder er te zijn. Heel veel dank hiervoor..
Nu met opgeladen batterijen terug in de dagelijkse werkelijkheid en tijd om na te denken over een nieuwe reis.Grrrrr

Peggy

Zag er een schitterend uit daar!